Sustav Upravljanje vatrogasnim intervencijama
Glavni rezultat projekta je istoimena aplikacija koja se daje besplatno na korištenje vatrogasnim postrojbama i operativnim centrima. Aplikacija je operativni alat i kao takva koristi se primarno kao podrška radnim procesima koji se odvijaju tijekom vatrogasne intervencije, no omogućuje i retroaktivan unos podataka o intervencijama, te naprednu analizu prikupljenih podataka.
Sustav UVI možemo gledati kroz tri segmenta:
- Standardizacija poslovnih procesa (propisivanje radnih procesa: priprema za vatrogasnu intervenciju, upravljanje intervencijom, analitička i izvještajna obrada)
- Aplikacija UVI (Softversko rješenje koja pokriva radne procese, te integracija sa svim ostalim sustavima)
- ICT infrastruktura (Podrška radu informacijskog sustava, vlastita infrastruktura, koncept „black box”)
Koncept rada UVI-a
Aplikacija podatke o organizacijama, članstvu, opremi i vozilima povlači iz aplikacije VATROnet. Nakon svake izmjene u VATROnet-u, podaci se sinkroniziraju u UVI, tako da ukoliko VATROnet postane na trenutke nedostupan, UVI će još uvijek imati podatke potrebne za ispravan rad. Uz VATROnet, UVI je povezan i sa Sustavom za praćenje vozila, Sustavom za uzbunjivanje, Interaktivnom bazom opasnih tvari, te Sustavom ZEOS.
Za osnovni rad aplikacije potreban je pristup internetu te je potrebno aplikaciju instalirati na računalo. Razrađena je i do određene mjere implementirana infrastruktura za ovaj sustav. Aplikacija UVI sastavni je dio koncepta radnog mjesta u operativnom centru, koji sadrži svu potrebnu informatičku i komunikacijsku opremu i aplikacije koje omogućuju operateru da obavlja svoj posao.
Instalacija
Preporuka je korištenje Windows 10 64-bitnog operacijskog sustava, a upute za instalaciju i pokretanje dostupne su u privitku ove stranice.