Zajedničke informativno-promidžbene aktivnosti u sklopu provedbe zadaća Programa aktivnosti u provedbi posebnih mjera zaštite od požara od interesa za RH

  • Slika /slike/HS-KV2025-Jumbo-400x300cm-Cigara-Priprema-1.jpg
  • Slika

  • Slika

  • Slika

  • Slika

  • Slika

U prostorijama Hrvatske vatrogasne zajednice danas je održan sastanak vezan za zajedničke informativno-promidžbene aktivnosti u sklopu provedbe zadaća Programa aktivnosti u provedbi posebnih mjera zaštite od požara od interesa za Republiku Hrvatsku.

Sastanku su prisustvovali predstavnici Hrvatskih šuma, Bine Istre, Autoceste Zagreb Macelj, HAC-a, Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i ribarstva, HŽ Infrastrukture, HŽ Putničkog prijevoza te Ministarstva turizma i športa RH.

Uvodno je načelnik Sektora  za program, sigurnost i potporu Siniša Petkoviček pozdravio sve prisutne i naglasio kako su preventivne aktivnosti koje provode subjekti upravo one kojima se najviše može pomoći u smanjenju broja požara otvorenog prostora.

Nina Francetić iz HVZ-a u prezentaciji je ukratko predstavila sve ovogodišnje promidžbene aktivnosti, koje su uključivale nastavak suradnje s Hrvatskim šumama (HŠ) koje su i ove godine izradile 3 vizuala koja su se koristila u svim kampanjama, a zahvaljujući njihovom oglasnom prostoru postavljeno je 155 jumbo plakata na oglasnim mjestima na priobalju i kontinentu. Dodatni jumbo plakati su tiskani i postavljeni u okviru EU projekta  „Jačanje kapaciteta za protupožarnu zaštitu na brdsko-planinskim i potpomognutim područjima“ koji ima za cilj smanjenje broja šumskih požara. Nastavljeno je i oglašavanje na plažama gdje su plakati postavljeni na info panoe i kabine, svlačionice te tornjeve za spasioce,  a i ove godine je nastavljeno s kampanjom na najfrekventnijim trajektnim linijama.

Novi subjekti
Uspješna suradnja s HAC-om u vidu dijeljenja letaka za domaće i strane turiste nadopunjena je postavljanjem poruka upozorenja na svojim info panelima koji su imali veliku vidljivost. Zahvaljujući novoj suradnji s HŽ Putničkim prijevozom plakati su postavljeni u gradsko-prigradskim, regionalnim i nagibnim vlakovima, a letci su distribuirani u vlakovima te na šalterima blagajni većih kolodvora i stajališta. U kampanju se uključila i HŽ Infrastruktura koja je plakate postavila na oglasna mjesta u čekaonicama kolodvora te na zagrebačkom Glavnom kolodvoru, a od ovogodišnjih novina je izdvojeno i digitalno oglašavanje u većim gradovima na priobalju.

Predstavnici subjekata su i sami prezentirali aktivnosti koje su poduzete u njihovim tijelima, a zaključak sastanka je kako će se slijediti primjer HŽ Putničkog prijevoza u smislu povratne ankete o zadovoljstvu i vidljivosti kampanja te će se zanoviti sporazumi sa subjektima u vidu proširenja dosadašnje suradnje.
 

Pisane vijesti