Kampanja „Ugasimo neodgovornost“ ušla u finale za najbolju kampanju u 2016. godini

Slika /arhiva/multimedia/old/publish/plakat_v2_1.jpg

Kampanja Ugasimo neodgovornost: Obitelj na more, a pas na ulicu nastala u suradnji Hrvatske vatrogasne zajednice i udruge Prijatelji životinja jedna je od 15 finalista za najbolju neprofitnu kampanju u Hrvatskoj u 2016. godini. Odluka je to koju je donio stručni žiri organizacije Brodoto specijalizirane za medije, dizajn i kampanje.

Podsjećamo kako se prošle godine već tradicionalnoj ljetnoj kampanji udruge Prijatelji životinja pridružila i Hrvatska vatrogasna zajednica. Ovom se kampanjom željelo ukazati na gorući problem napuštanja životinja, osobito prisutan u ljetnom periodu, ali i skrenuti pozornost na činjenicu kako vatrogasci svakodnevno provode brojne intervencije: od gašenja požara do spašavanja životinja iz pogibeljnih situacija.

Vatrogasci i jedna vatrogaskinja stoga su rado pružili svoju podršku sudjelovanjem u vizualnom predstavljanju kampanje pod sloganom ''Ugasimo neodgovornost'' koja je na uočljivim jumbo plakatima postavljena diljem Hrvatske, a  svi psi s plakata kampanje udomljeni su u samo nekoliko dana.

U okviru ove kampanje, tijekom trajanja Kampa vatrogasne mladeži u Fažani, vatrogasni timovi s potražnim psima sudionike su educirali o problemu napuštanja životinja te ih upoznali s vatrogasnim psima i načinima kako pomažu vatrogascima u spašavanju.

Online glasanje za najbolju kampanju završava 1. veljače u 10 sati, a glasanje je moguće preko linka:

docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdrUj66dmIBrRHEoqW7tKXXiZpG-xwtLUISNLhUfd_B9_bKkg/viewform



Hrvatska Vatrogasna Zajednica