Hrvatske autoceste pokrenule su informativnu kampanju za sigurno putovanje u uvjetima pandemije koronavirusa.
S obzirom na povećanje broja zaraženih u Hrvatskoj i drugim europskim zemljama, ali i intenziviranje turističkog prometa, pripremljen je letak na 8 jezika koji je distribuiran predstavništvima HTZ-a, HAK-u, autoklubovima i kamping organizacijama u zemljama iz kojih dolazi glavnina turističkog motoriziranog prometa. Na cijeloj mreži dionica HAC-a i ARZ-a postavljaju se plakati koji pozivaju na pridržavanje epidemioloških mjera, a nalazit će se na odmorištima, prodajnim uredima i benzinskim postajama INA-e, CRODUX-a, TIFON-a i PETROL-a koji su partneri u kampanji. Dvojezični plakati sadrže QR kod poveznicu na mrežnu stranicu
Otvaranjem granica, dolaskom stranih turista i sezone godišnjih odmora za domaće korisnike, povećava se i promet na autocestama. Premda HAC i ARZ trenutno bilježe otprilike 70% prošlogodišnjeg prometa, za vršnih opterećenja na prometnicama stvaraju se i gužve u objektima na autocestama pa se ujednačenom informativnom kampanjom nastoji održati svijest o koronavirusu i poticati na odgovorno ponašanje. Letci sadrže informacije o planiranju putovanja, modelima beskontaktnog plaćanja kao i preporuke za pridržavanje epidemioloških mjera.
„HAC tijekom ljetne sezone inače provodi kampanje vezane uz putovanje i sigurnost na autocestama. Nakon odličnog odaziva korisnika na kampanju „Hitni koridor spašava život“, za ovu smo sezonu planirali kampanju namijenjenu vozačima seniorima ali uvjeti novog normalnog nametnuli su druge prioritete“, izjavio je predsjednik uprave HAC-a dr.sc. Boris Huzjan.
Poruke informativne kampanje usklađene su od strane struke i Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, a predlošci informativnih plakata ustupljeni su i drugim koncesionarima autocesta u RH.