Raščlamba Informativno-promidžbenih aktivnosti u požarnoj sezoni 2019. i prijedlozi za Program aktivnosti u 2020. godini

Danas je u prostorijama HVZ-a održan sastanak s temom raščlambe informativno-promidžbenih aktivnosti u požarnoj sezoni 2019. te prijedlozima za Program aktivnosti u 2020. godini.

Na sastanku su nazočili predstavnici Ministarstva unutarnjih poslova, Ministarstva turizma, Hrvatskih šuma, Hrvatskih autocesti te Hrvatske turističke zajednice.

Nina Francetić, rukovoditeljica Odjela za informativno-promidžbenu i nakladničku djelatnost iznijela  je kratak pregled aktivnosti koje su se provele tijekom 2019. godine sa svrhom smanjenja broja požara. Navela je da se i ove godine nastavila suradnja s Hrvatskom radiotelevizijom gdje se na radijskim postajama unutar HR mreže emitirali spotovi namijenjeni turistima na hrvatskom, engleskom, njemačkom, talijanskom i češkom jeziku. Isto tako, emitiran je i TV spot koji upozorava na opasnosti korištenja vatre na otvorenim prostorima. Postavljeni su dvojezični plakati na frekventnim trajektnim linijama, a u suradnji s Hrvatskim šumama postavljeni su jumbo plakati na 50 lokacija te plakati na 77 oglasnih mjesta na plažama. Hrvatska vatrogasna zajednica tiskala je i letak na 8 stranih jezika kojim se upozorava na opasnosti bacanja opušaka i paljenja ložišta na otvorenom. Letci su podijeljeni županijskim vatrogasnim zajednicama, županijskim turističkim zajednicama, parkovima prirode, većim hotelima i kampovima te na trajektnim pristaništima.

Francetić je na kraju naglasila da Hrvatska vatrogasna zajednica ima i Muzej hrvatskog vatrogastva koji svakako može doprinijeti u dodatnim (proširenim) aktivnostima. Primjerice, kroz posjete obrazovnih ustanova, upoznavanjem djece i mladeži s vatrogastvom i zaštitom od požara, podići vatrogasnu kulturu kod najmlađih uzrasta.

U suradnji s Hrvatskim autocestama letci za strance dijelili su se na naplatnim postajama i prodajnim mjestima ENC-a te su jednokratno umetani u dnevne novine.

Hrvatske šume i Hrvatske autoceste zadovoljne su dosadašnjom suradnjom te učincima provedbe preventivnih kampanja te naglašavaju da će se i ubuduće nastaviti istim ulaganjima ali i novim idejama.

Novi sudionici Programa aktivnosti, Hrvatska turistička zajednica i Ministarstvo turizma, svjesni koliko je sigurnost građana i turista važna, iskazali su spremnost i zadovoljstvo što mogu sudjelovati u preventivnim aktivnostima te tako doprinijeti povećanju sigurnosti.  

Siniša Petkoviček, voditelj Odjela za operativne poslove HVZ-a, zaključio je da se svakako preventivnim aktivnostima treba baviti tijekom cijele godine, a ne samo u požarnoj sezoni. Dogovoreno je da bi se sljedeći sastanak održao u veljači 2020. godine.



Pisane vijesti | Program aktivnosti | Program aktivnosti