Informativno-promidžbene aktivnosti u požarnoj sezoni 2025.

Hrvatska vatrogasna zajednica u 2025. godini nastavlja s provođenjem informativno-promidžbenih aktivnosti u svrhu smanjenja broja požara kao i u svrhu informiranja te edukacije građana i turista.

U ovoj godini je povećan broj subjekata koji sudjeluju u promidžbenim aktivnostima, a nova oglasna mjesta uključuju vlakove i čekaonice na kolodvorima.
 
Letci za turiste i distribucija
Letak na 9 stranih jezika s preventivnim porukama o zaštiti od požara tiska se u nakladi od 100.000 primjeraka te će se distribuirati putem turističkih zajednica, vatrogasnih zajednica županija, HŽ Putničkog prijevoza i koncesionara autocesta (HAC, Zagreb Macelj).
U svrhu koordiniranog provođenja ove aktivnosti potpisani su sporazumi o informativno-promidžbenim aktivnostima u provedbi mjera zaštite od požara s Hrvatskim autocestama d.o.o., Autocestom Zagreb - Macelj d.o.o. i Bina - Istra d.d., HŽ Infrastrukturom i HŽ Putničkim prijevozom.
Letci za strance, osim upozorenja za bacanje opušaka i paljenje vatre na otvorenome prostoru, upozoravaju kako korištenje dronova za vrijeme gašenja požara u zoni rada protupožarnih zrakoplova izravno ugrožava sigurnost zračnih i zemaljskih snaga. Letcima se upozorava građane i turiste na važnost držanja udaljenosti od mjesta gašenja požara te se podsjeća na brojeve žurnih službi.
 
Plakati

U suradnji s Hrvatskim šumama postavit će se od početka lipnja do kraja rujna  87 oglasnih poruka na plažama (info panoi, oglasne kabine, svlačionice i tornji za spasioce na plažama) kako bi protupožarne poruke bile što dostupnije turistima. Tiskat će se i postaviti 155 jumbo plakata u suradnji s Hrvatskim šumama na njihovim oglasnim mjestima na kontinentu i na priobalju, a jumbo plakati će biti postavljeni i u 7 priobalnih županija.

Dodajmo kako će plakati na priobalju biti sufinancirani sredstvima iz Eu projekta „Jačanje kapaciteta za protupožarnu zaštitu na brdsko-planinskim i potpomognutim područjima“ kojeg provodi Hrvatska vatrogasna zajednica. Provedbom projekta značajno će se unaprijediti i ojačati otpornost ovih područja na pojačane rizike od šumskih i požara na otvorenom koji su posljedica snažnih klimatskih promjena.

Projektne aktivnosti uključuju: nabavu vozila za gašenje požara, osobne zaštitne opreme, opreme za vatrogasna vježbališta, podizanje svijesti javnosti o prevenciji požara kroz promidžbene kampanje.
 
Protupožarna kampanja namijenjena turistima postavit će se i na najfrekventnijim trajektnim linijama u trajanju od dva mjeseca.
U suradnji s HŽ Putničkim prijevozom plakati će biti postavljeni i na 28 oglasnih mjesta u vlakovima, a HŽ Infrastruktura će osigurati oglasna mjesta u čekaonicama i na lokaciji Zagreb Glavni kolodvor za razdoblje od 1. lipnja do 30. rujna.
 
Radijski i TV spotovi
 Na Hrvatskoj radioteleviziji tijekom ljetnih mjeseci emitirati će se TV spotovi koji upozoravaju na požare raslinja, opasnosti roštiljanja u prirodi te savjeti snimljeni kao videoinfografike, lako razumljivi i mlađoj populaciji.
Radijske postaje unutar HR mreže kao i lokalne radijske postaje emitirat će spotove s upozorenjima o važnosti odgovornog ponašanja te podsjetnik na pozivni broj vatrogasaca u slučaju požara. Radijski spotovi su snimljeni na hrvatskom te engleskom, talijanskom, češkom i njemačkom jeziku.
 
Medijski partneri:
Radio Lošinj - Radio Jadranka
Radio Otočac
Novi Radio - Zadar d.o.o.
Radio Daruvar
Radio Slatina
Radio otok Krk
Radio Stubica
Radio Sveta Nedelja
Radio Čakovec
Radio Vrbovec
Radio Megaton
Radio Vallis Aurea
Val media d.o.o. - Radio Val Vela Luka
Max radio
Hrvatski radio Vukovar
Marketing Hrvatski radio Županja d.o.o
Radio Sjeverozapad
Pomorski radio Bakar
Radio Sisak
Radio Labin
Ivan - Radio Centar
Radio Dalmacija
Radio Borovo
Obiteljski radio Ivanić
Radio Ritam
Radio Biograd na moru
Megamix Radio Hvar

Pisane vijesti