Novi dizajn web stranice - značajan korak naprijed

Tome svjedoče i brojke pa je tako samo u prvih pola godine novog izgleda internetske stranice HVZ-a zabilježeno gotovo 10 000 novih korisnika te više od 100 000 novih pregleda stranice

Analiza ovogodišnjeg Programa informativno-promidžbene aktivnosti te prijedlozi za sljedeću godinu bili su tema sjednice Odbora za informativno-promidžbenu i nakladničku djelatnost održane 30. rujna 2015. u DVD-u Ivan Zoretić Španaj – Jelenje u Dražicama. Na sastanku je izneseno kako je, uz priručnike za obuku i specijalnosti koji se redovito svake godine tiskaju, u završnoj fazi Fotomonografija Gjuro Stjepan Deželić čija se promocija očekuje u prosincu ove godine.
Sredstva iz EU projekta HOLISTIC ove su godine iskorištena za tisak brošure s temom požara raslinja te promidžbenih artikala. Tako su zapovjednicima i ostalim operativcima na terenu podijeljni mobilni punjači koji su ujedno imali i otisnute preventivne poruke čime se upozorava na opasnosti šumskih požara.


Svi su članovi izrazili zadovoljstvo izgledom novoga weba naglasivši kako se radi o modernijem izgledu koji je značajan iskorak u odnosu na prijašnji. Da je tome tako svjedoče i brojke pa je tako samo u prvih pola godine novog izgleda stranice zabilježeno gotovo 10 000 novih korisnika te više od 100 000 novih pregleda stranice.


Hrvatska vatrogasna zajednica snimila je spotove s temom spaljivanja biljnog otpada i vatrogasnih prilaza blokiranih automobilima koji su se emitirali na radijskim postajama diljem Hrvatske kao i na HRT-u. Od brojnih promidžbenih aktivnosti u kojima je HVZ ove godine sudjelovao, istaknuti su uspješno provedeni likovni, literarni i foto natječaj te natječaj za najbolje internetske stranice, sudjelovanje na Sajmu zaštite i sigurnosti, uz ostale sudionike sustava zaštite i spašavanja, kao i sudjelovanje na Skupštini i simpoziju CTIF-a za za koji su podijeljeni promidžbeni materijali HVZ-a na engleskome jeziku. Uz sudjelovanje vatrogasaca u mimohodu, Hrvatska vatrogasna zajednica po prvi put se uključila i u manifestacije Noć muzeja te Međunarodni dan muzeja, a Muzej hrvatskog vatrogastva zabilježio je samo tijekom tih događanja više od 500 posjetitelja.

Planovi za 2016. godinu
Priručnik „Protupožarna preventiva“ namijenjen prvenstveno polaznicima Vatrogasne škole HVZ-a, ali i svim ostalima zainteresiranima za ovu tematiku, očekuje se sredinom sljedeće godine. Dotisak Monografije HVZ-a jedna je od promidžbenih aktivnosti kojima će Hrvatska vatrogasna zajednica sljedeće godine obilježiti visoku 140. obljetnicu. Uz centralno obilježavanje koje se planira 7. svibnja 2015., kada će se hrvatski vatrogasci predstaviti javnosti svečanim mimohodom kroz centar Zagreba te javnim pokaznim vježbama na središnjem zagrebačkom Trgu, u planu su i dvije foto izložbe. Požar na Pelješcu i njegove posljedice na okoliš priznatog hrvatskog fotografa Damira Hoyke tema je putujuće izložbe koju će se HVZ predstaviti u muzejima i galerijama diljem Hrvatske.
Osim obljetnice HVZ-a, sljedeće se godine obilježava i obljetnica 120. godina izlaženja Vatrogasnog vjesnika. Tim će povodom u Muzeju hrvatskog vatrogastva biti otvorena i foto izložba sa 20 najboljih naslovnica dosad izdanih izdanja časopisa. HVZ se ujedno uključio kao surganizator u Međunarodnu utrku Lošinj koja se planira početkom travnja 2016. godine, a kojom se želi istaknuti važnost zdravog života i fizičke spremnosti za brojne izazove koje vatrogasce očekuje pri obavljaju svakodnevnih zahtjevnih intervencija.

Od promidžbenog materijala za najmlađe se tiska raspored sati i Bojanka za djecu, brošura „Kako spriječiti nesreće“ te USB stikovi u obliku vatrogasca. U najvećim hrvatskim gradovima tijekom Mjeseca zaštite od požara preventivne poruke HVZ-a bit će postavljene na promidžbenim plakatima uz frekventna mjesta.



Hrvatska Vatrogasna Zajednica